Meer dan grafisch ontwerp

Gezicht-Gertjan-Tanghe-Grafisch-Ontwerper-Gezicht-Gertjan-Tanghe-Grafisch-Ontwerper-Marketing-Designer-creatief

Krijg (h)erkenning als professional via branding.

Branding nodig? Met branding bepaal je jouw onderscheidende identiteit, verhoog je je zichtbaarheid en creëer je een succesvolle klantervaring. Voor een professionele uitstraling. Zo krijg je tevreden trouwe klanten. En trek je nieuwe consumenten aan.

Wat is branding?

Je logo is waarschijnlijk de meest praktische uiting van je bedrijf. Naast je logo zijn er echter veel meer kenmerken die je organisatie eigen maken.

Branding is de authentieke persoonlijkheid van je bedrijf.

Al die uitingen, zowel visueel als niet-visueel, dragen een boodschap uit. De interpretatie van deze uitingen kan onbewust afwijken van je intentie. Alleen al het gebruik van een specifieke kleur kan een ongewenste emotie oproepen. Door branding toe te passen, verzeker je dat jouw bedrijf op de juiste manier wordt ervaren.

Wat betekent branding voor je KMO?

De juiste branding maakt van je bedrijf een echt merk. Zo creëer je een eigen identiteit, ben je herkenbaar voor je doelgroep en onderscheid je jezelf van andere organisaties. Het brengt je dichter bij de verwachtingen en wensen van je doelgroep. Hierdoor wek je meer vertrouwen.

Samen met treffende tastbare huisstijldragers en een strategische online aanwezigheid geef je je bedrijf een gezicht. Zo verhoog je de geloofwaardigheid en zichtbaarheid van je producten of diensten voor je doelgroep. Voor de juiste verbinding met potentiële en bestaande klanten.

Voordelen van branding voor je KMO?

Je branding of merkidentiteit is meer dan een uniek logo en kenmerkende huisstijl ontwerpen. Maar ook de creatie van onderscheidende assets. Beeldgebruik, illustraties, tone of voice, sociale media en typografie. Om alles overzichtelijk te houden bundel ik alles samen in je eigen brand book. Hiermee bewaak je jouw merk.

Met dat brand book heb je een format in de hand waarmee je jouw communicatie uniform maakt en kunt stroomlijnen. Dat zorgt voor de professionele herkenbaarheid van je bedrijf. Of je nu KMO bent of start-up.